Vanaf 21 juni 2022 beheert u als werkgever al uw pensioenzaken op Mijn Pensioenadministratie. Daarnaast biedt het nieuwe portaal u extra ondersteuning als u de Uniforme Pensioenaangifte (UPA) gebruikt. U logt in met eHerkenning.
Als werkgever beheert u uw pensioenzaken via azlonline.eu. Dit verandert per 21 juni 2022. Dan staat er een nieuwe online omgeving voor u klaar: Mijn Pensioenadministratie. In juni ontving u van ons hierover twee mails.
Grip op uw pensioenzaken
Gemak, overzicht en grip op uw pensioenzaken. Dat zijn de voordelen van Mijn Pensioenadministratie. U geeft snel en foutloos een wijziging door, u krijgt automatisch een melding als u in actie moet komen en u hebt toegang tot alle facturen en betalingen.
Levert u uw gegevens aan via UPA?
Dan biedt Mijn Pensioenadministratie u extra ondersteuning. U ziet bijvoorbeeld in één oogopslag de actuele verwerking van uw aangifte(n). De handige digitale assistent helpt u bij het oplossen van (fout)meldingen in een tijdvak. U geeft eventuele correcties vervolgens door via uw salarispakket.
Levert u uw gegevens niet via UPA aan?
Dan geeft ons handige dashboard u een compleet beeld van de pensioenadministratie. En u krijgt een seintje als er een betaling nodig is of als er wijziging klaarstaat.
Meer informatie
Vragen?
Hebt u vragen over deze overstap? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.